Strateški cilj Banjalučke pivovare je da postane vodeća pivovara koja proizvodi i prodaje pivo na području BiH i u široj regiji, navode iz te po kapacitetima najveće pivovare u Bosni i Hercegovini.
“Osnovni cilj je da kompanija u 2021. godini zadrži fokus na izgradnji brenda Nektar, čiji je dizajn uređen početkom ove godine. Kompanija u svom proizvodnom asortimanu nije imala premium brendove, te smo lansiranjem proizvoda Asahi grupe upotpunili naš prodajni asortiman, a sve s ciljem većeg udjela na BiH tržištu”, navode iz Banjalučke pivovare, izvješćuje Indikator.ba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu