U godini u kojoj obilježava 111. godina postojanja, nova Let’s do beautiful kampanja pokazuje ono za što se Douglas zalaže kao moderna i otvorena beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju. Nova marketinška kampanja uvod je u potpuno novi smjer i komunikaciju brenda u Douglasu.
“Mijenjanje klišeja u industriji ljepote dio je načela na kojima počiva naša tvrtka. Međutim, ovaj put idemo korak dalje. Pozivamo na više ljubaznosti, empatije i tolerancije. Mijenjamo perspektivu i prebacujemo se s lijepog izgleda na lijepa djela jer je u konačnici to najvažnije”, objašnjava Susanne Cornelius, direktorica marketinga u Douglas grupaciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu