Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pašteta jakoga brenda spasila ribogojilište Gacka

Autor: Marta Duić
06. lipanj 2021. u 09:00
Podijeli članak —
To je priznanje našem radu, proizvodima i timu, kaže Josip Leko

Razvijen s ciljem pomoći lokalnoj tvrtki novi namaz osvojio je nagradu Zlatna košarica za proizvod godine.

Argeta Gacka pastrva, proizvod razvijen s ciljem pomoći lokalnom ribogojilištu da preživi krizu uzrokovanu pandemijom, zaslužio je nagradu Zlatna košarica 2021. za Proizvod godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Žiri za izbor prepoznao je trud kompanije Atlantic grupe i inicijativu brenda Argeta kao spoj društvene odgovornosti i razvoja novog proizvoda.

Argeta Gacka pastrva, proizvod razvijen s ciljem pomoći lokalnom ribogojilištu da preživi krizu uzrokovanu pandemijom, zaslužio je nagradu Zlatna košarica 2021. za Proizvod godine.

Žiri za izbor prepoznao je trud kompanije Atlantic grupe i inicijativu brenda Argeta kao spoj društvene odgovornosti i razvoja novog proizvoda.

“Kao brend koji ima važno mjesto u životima ljudi smatramo da je naš posao da napravimo prvi korak i pomognemo što većem broju ljudi da se izvuku iz ove neočekivane i nepredvidive situacije. Nagrada kojom se prepoznaje vrijednost inicijative još jednom potvrđuje da već godinama idemo u dobrom smjeru i ohrabruje nas da tako nastavimo razmišljati”, ističe Nedeljka Janković, regionalna voditeljica upravljanja brendom Argeta u Atlantic Grupi.

Argeta je lani u jeku pandemije pokrenula akciju kako bi pomogla maloj firmi ribogojilište Gacka iz Sinca pokraj Otočca koje je uslijed lockdowna i ograničenog rada HoReCa kanala izgubilo značajan dio tržišta, većina narudžbi je otkazana, a velik dio redovnih kupaca izgubljen.

Argeta je tad odlučila otkupiti sav višak svježih fileta ribe te razviti novi riblji namaz od dotad nekorištene sirovine – Argetu Gacka pastrva. U suradnji s Konzumom kao ekskluzivnim partnerom u maloprodaji lansirali su na tržište novi proizvod, za koji iz Atlantica kažu da mu dodana vrijednost nije samo okus, nego i društvena odgovornost.

“Atlantic Grupa i njezin brend Argeta došli su u pravom trenutku, a potom im se pridružio i Konzum. Za nas je to više od pomoći, to je priznanje našem radu, proizvodima i timu te dokaz da se i u najgorim vremenima mogu stvoriti partnerstva i pronaći nove prilike”, istaknuo je Josip Leko, generalni direktor ribogojilišta Gacka.

Argeta je kao brend i inače povezana s lokalnim gospodarstvom u sredinama gdje posluje, a u ožujku 2020. pokrenuli su inicijativu #PodržavamoLokalno, čiji je dio i suradnja s ličkim ribogojilištem.

Proljetos, je, pak, Atlantic grupa najavila da će u Knegincu u okolici Varaždina graditi prvu tvornicu Argete u Hrvatskoj. Investicija je to od 50 milijuna eura, koja će zaposliti 150 ljudi u tvornici koja bi trebala početi raditi 15 mjeseci od dobivanja građevinske dozvole.

Autor: Marta Duić
06. lipanj 2021. u 09:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close