Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Via Adriatica crowdfundingom do mobilnog appa

Autor: Marta Duić
27. svibanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Mobilna aplikacija će na jednom mjestu ponuditi sve korisne informacije/Web screenshot

‘Staze su ljudi’ slogan je kampanje za prvu hrvatsku dugometražnu planinsku stazu.

Na prvoj hrvatskoj crowdfunding platformi Croinvest pokrenuta je kampanja u sklopu projekta Via Adriatica, pod sloganom “Staze su ljudi! – Budi i ti dio aVAnture!”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Do sada su skupili oko 64.000 kuna, kampanja će trajati još desetak dana i cilj joj je prikupljanje novac za izradu mobilne aplikacije.

Na prvoj hrvatskoj crowdfunding platformi Croinvest pokrenuta je kampanja u sklopu projekta Via Adriatica, pod sloganom “Staze su ljudi! – Budi i ti dio aVAnture!”.

Do sada su skupili oko 64.000 kuna, kampanja će trajati još desetak dana i cilj joj je prikupljanje novac za izradu mobilne aplikacije.

Putem aplikacije, hodači će u svakom trenutku moći pristupiti točkama interesa, GPS tragovima i ključnim informacijama, koje će im pomoći u planiranju i prelasku staze.

Inače, u pitanju je prva hrvatska dugometražna planinarska staza duga 1100 kilometara, koja povezuje istarski rt Kamenjak i najjužniju kopnenu točku Hrvatske – rt Oštra, na poluotoku Prevlaka.

Kako objašnjava Doris Kramarić koja radi na projektu Via Adriatica, izrada aplikacije logičan je korak u razvoju staze koja postaje sve popularnija i poznatija među planinarima, biciklistima i ljubiteljima prirode u Hrvatskoj, ali i inozemstvu.

Kramarić

Izrada aplikacije logičan je korak u razvoju staze koja postaje sve popularnija u Hrvatskoj, ali i svijetu.

“Reakcije su bile odlične i u samoj najavi kampanje i nakon početka. Via Adriatica zajednica podržala je ovaj potez, kao i bivši hodači te ‘trail angeli’.

Zadovoljni smo odazivom donatora i sponzora koji su prepoznali vrijednost projekta i nadamo se da će i šira javnost prepoznati napore da stazu i projekt koji je i svojevrsni turističko-rekreativni proizvod, podignemo na profesionalniju razinu”, kaže Kramarić.

Aplikacija će, osim za thru- i section-hikere, biti korisna i planinarima te biciklistima na jednodnevnim i višednevnim izletima jer se putem nje mogu dobiti informacije o kulturno – povijesnim te prirodnim znamenitostima u područjima kojima prolazi staza.

Mobilna aplikacija će na jednom mjestu ponuditi sve korisne informacije, koje hodači i izletnici inače moraju prikupljati iz različitih izvora.

Izradu aplikacije preuzet će stručni tim tvrtke koja se bavi razvojem mobilnih aplikacija i trebala bi na jesen biti finalizirana.

“Očekivali smo da će prva faza kampanje (85.000 kn) biti uspješna, no pozivamo ljude da se uključe, kako bismo pokušali realizirati i drugu fazu, koja predstavlja nadogradnju aplikacije dodatnim sadržajima. Takvi sadržaji bitni su hodačima te su važan dio naših nastojanja da mobilna aplikacija bude sveobuhvatna”, poručuje za kraj Kramarić.

Autor: Marta Duić
27. svibanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close