Švedski Foreo na tržištu postoji punih sedam godina tijekom kojih se od startupa iz malog ureda u Stockholmu promaknuo u ozbiljnog globalnog beauty/tech “igrača” koji kontinuirano ulaže u mlade želeći, kako tvrde, nastaviti svoju strategiju prekrajanja ustaljenih pravila industrije ljepote.
Najnoviji projekt u tom je smislu kampanja “Welcome to the jungle”, u sklopu koje talentirane pojedince generacije Z (rođeni između 1995. i 2011. godine) pozivaju da pokažu svoje znanje i pridruže se vodećim svjetskim stručnjacima za tehnologiju i ljepotu koji čine Foreov tim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu