Francuski proizvođač vina, pjenušaca i žestokih pića Möet Hennessy predviđa da će se ove godine dogoditi “post-COVID renesansa” u konzumaciji alkoholnih pića s obzirom na navalu potrošača u barove i restorane koji se polako otvaraju ukidanjem dijela epidemioloških mjera širom svijeta. Kompanija je naglasila kako prognoza vrijedi za zemlje koje su već olabavile dio restrikcija, poput Australije, Velike Britanije i SAD-a, ali u državama gdje je većina mjera i dalje na snazi, poput Italije i Francuske.
“Neki to zovu osvetom zadovoljstva ili novim dekadentnim 20-ima, ali je jasno da potrošači gotovo očajnički žele uživati u hrani i piću”, izjavio je izvršni direktor Philippe Schaus. Za razliku od tipične ekonomske krize, Schaus ističe kako sada mnoštvo ljudi ima zalihe ušteđenog novca koji nisu mogli potrošiti tijekom zatvaranja gospodarstva u zadnjih godinu dana. Osim toga, velikodušni novčani poticaji, kao u SAD-u, također su ojačali raspoloživi dohodak. U Americi je to dovelo do eksplozije potražnje za konjakom zbog čega Hennessy ima problema u isporuci traženih količina. K tome, vrednovanja manjeg kokurenta Remy Cointreaua uspela su se na najviše razine u povijesti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu