Rad od kuće umjesto odlaska u ured, kupovina preko Interneta umjesto šetnje po trgovinama, online komunikacija s prijateljima umjesto susreta u kafiću. Korona-kriza je u Njemačkoj promijenila mnoge navike. A i kod cijena u trgovini na malo iznenada vrijede druga pravila, pokazala su brojna istraživanja tržišta, piše Deutsche Welle.
Eva Stüber iz Instituta za istraživanja trgovine (IFH) u Kölnu kaže da je za formiranje cijena mnogih proizvoda poput laptopa ili bicikla odjednom manje važna konkurentnost nego dostupnost na tržištu. „Iznenada više ne vrijede stara pravila – recimo, da cijene novih elektroničkih uređaja nakon nekoliko mjeseci počinju padati”, objašnjava ona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu