Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

AZ fond osmislio projekt za studente

Autor: Marta Duić
22. ožujak 2021. u 22:00
Podijeli članak —
U kategoriji Financijaš sve je više prijava/MATIJA HABLJAK/PIXSELL

Nakon Ekonomskog i Grafičkog fakulteta šire priču i na ostale fakultete.

Rad na podizanju razine financijske pismenosti građana dugotrajan je proces, no s obzirom na rastući broj i projekata i sadržaja te broj institucija koje su se uključile uskoro možemo očekivati i vidljive pomake.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Inače, mirovinski fondovi već niz godina kroz Udruženje rade na projektima za širok segment građana, od onih za osnovne škole pa do nacionalnih edukativnih kampanja.

Rad na podizanju razine financijske pismenosti građana dugotrajan je proces, no s obzirom na rastući broj i projekata i sadržaja te broj institucija koje su se uključile uskoro možemo očekivati i vidljive pomake.

Inače, mirovinski fondovi već niz godina kroz Udruženje rade na projektima za širok segment građana, od onih za osnovne škole pa do nacionalnih edukativnih kampanja.

Uz to, AZ mirovinski fondovi razvijaju i vlastite projekte te podupiru projekte koji mogu doprinijeti podizanju razine financijske pismenosti, pogotovo kod mladih ljudi koji ulaze u svijet financija.

˝Prošle smo godine osmislili i pokrenuli projekt na Ekonomskom fakultetu i Grafičkom fakultetu u kojem će studenti kreirati prezentacije osnova financijske pismenosti za svoje kolege. Edukacija kroz peer to peer pristup u svijetu daje dobre rezultate ˝, ističe Nataša Hrabar Kaštelan, voditeljica odjela marketinga i odnosa s javnošću u AZ fondu te napominje kako ga nastavljaju i ove godine te planiraju uključiti što više fakulteta.

Studenti Ekonomskog fakulteta imali su zadatak napraviti prezentaciju koja može pomoći mladim ljudima u boljem snalaženju pri kraju studija i ulaska u svijet rada i financijskog tržišta, dok su se studenti Grafičkog fakulteta uključili s grafičkim i vizualnim oblikovanjem koje je imalo za cilj približiti financijske teme njihovoj generaciji.

˝Zabilježili smo veliki interes među studentima i vrlo kreativna rješenja. S osnovnim pojmovima mladi bi se trebali upoznati što ranije, a ozbiljno bi trebali razmišljati već pri prvom zaposlenju kada biraju banku, mirovinski fond, uzimaju kreditnu karticu ili kredit. Nije dobro kada se počne učiti tek na vlastitim greškama˝, kaže Hrabar Kaštelan.

AZ mirovinski fondovi od početka podupiru i projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj, a u kategorija Financijaš sve je više prijavljenih projekata kao i sinergije studenata s različitih fakulteta.

˝Novost je uvođenje mentorstva za odabrane projekte koji ulaze u finalni krug čime se studentima omogućava dodatno stjecanje iskustva rada s iskusnim stručnjacima i proširenje znanja te kvalitetnije oblikovanje projekata˝, poručuje Hrabar Kaštelan.

Autor: Marta Duić
22. ožujak 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close