Žene čine 51 posto svjetske populacije i doprinose s 28 bilijuna dolara globalnom BDP-u. Iza tih brojki su žene različite dobi, rase, društvenog statusa, religije, koje se nalaze na različitim lokacijama. Svaka od njih sa svojim snovima, strahovima, ambicijama. Svaka od njih ima pravo na razvoj, otkrivanje svojih potencijala te na ravnopravnost. Pandemija je napredak na području ravnopravnosti spolova unazadila za 25 godina. Čak i prije krize uzrokovane pandemijom COVID-19 Ujedinjeni narodi procijenili su da će trebati više od jednog stoljeća da bi se smanjio jaz u mogućnostima među spolovima. Pitanje je želite li ovakav svijet za sebe i svoju djecu?
Poruka koju Mars Inc, jedan od najvećih proizvođača hrane u svijetu čiji portfelj uključuje poznate robne marke poput M&M’s, Snickers, Twix, Orbit, Whiskas, Pedigree, želi proširiti je kako su žene ovdje da bi se njihov glas čuo. Tvrtka je nedavno s ciljem unaprjeđenja djelovanja na području ravnopravnosti spolova predstavila novu globalnu crowdsourcing kampanju #HereToBeHeard. Kako bi pomogla u oblikovanju inkluzivnijeg poslovnog okruženja te svijeta u kojem sve žene mogu napredovati inicijativa osnažuje glasove žene bez obzira na rasu, dob, spol, rodno opredjeljenje, religiju i mogućnosti.