Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U pet godina broj online kupaca u EU skočio 10%, pandemija ubrzala rast

Autor: Jadranka Dozan
17. veljača 2021. u 22:00
Podijeli članak —
U Hrvatskoj je lani udjel web kupaca među korisnicima interneta bio 69%/Shutterstock

S čak 25 postotnih bodova povećanim udjelom web-kupaca u pet godina Hrvatska se ubraja među tri članice s najvećim rastom.

Među trendovima koji se uvelike povezuju s pandemijom Covid-19 i raznim ograničenjima koja ju prate svakako je i rast online kupovanja, a najnoviji prilog toj priči stigao je jučer iz Eurostata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Čak 72 posto odraslih osoba u Uniji koje koriste internet (a istraživanja sugeriraju da je to gotovo devet od 10 osoba dobi između 16 i 74 godine) lani ga je koristilo i za kupnju odnosno naručivanje robe ili usluge za privatnu upotrebu, procjena je središnjeg statističkog ureda EU.

Među trendovima koji se uvelike povezuju s pandemijom Covid-19 i raznim ograničenjima koja ju prate svakako je i rast online kupovanja, a najnoviji prilog toj priči stigao je jučer iz Eurostata.

Čak 72 posto odraslih osoba u Uniji koje koriste internet (a istraživanja sugeriraju da je to gotovo devet od 10 osoba dobi između 16 i 74 godine) lani ga je koristilo i za kupnju odnosno naručivanje robe ili usluge za privatnu upotrebu, procjena je središnjeg statističkog ureda EU.

Godinu prije udio web kupaca među korisnicima interneta bio je četiri postotna boda manji (68 posto), a u pet godina povećan je za 10 postotnih bodova (2015. je iznosio 62 posto).

U Hrvatskoj je taj udjel lani bio 69 posto, odnosno tek malo ispod prosjeka EU, ali to ujedno znači i da online šoping kod nas bilježi znatno jači tempo rasta.

Naime, godinu prije je za 57 posto hrvatskih korisnika interneta to bio i kanal za kupovine, a 2015. to je bio slučaj kod 44 posto korisnika interneta.

S čak 25 postotnih bodova povećanim udjelom web-kupaca u pet godina Hrvatska se ubraja među tri članice s najvećim rastom. Veći porast u odnosu na 2015. bilježi samo Rumunjska, dok je u Češkoj bio kao i kod nas, a u Mađarskoj npr. 23 postotna boda.

Najskloniji online kupovanju u EU su Nizozemci, Danci i Nijemci, gdje je približno devet od 10 korisnika interneta lani tim putem i kupilo ili naručilo robu ili usluge, a s druge strane za tim je posezalo manje od polovice internetskih korisnika u Bugarskoj, Rumunjskoj i Italiji.

U tri mjeseca koja su prethodila anketi putem interneta najčešće se kupovalo odjeću i obuću.

Autor: Jadranka Dozan
17. veljača 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close