Ako bismo morali nabrojati tri države koje uživaju najviše financijski pismenog odraslog stanovništva, rekli bismo Danska, Norveška i Švedska. U Hrvatskoj je ta brojka nešto drugačija, a s 44 posto odraslog financijski pismenog stanovništva jasno je kako ‘status quo’ nije onaj koji će iznijeti promjene. Naglasak treba staviti na edukaciju. Onakvu edukaciju koja će financijsku pismenost približiti mladim ljudima i omogućiti im da svojim znanjima zbilja iznose najviše promjena.
O financijskoj pismenosti mora se učiti još od vrtića, ističu stručnjaci. To nam postaje jasno, no prema istraživanju Hrvatske udruge banaka i Štedopisa čini se kako će jedan dio navika doći i od doma. HUB i Štedopis proveli su istraživanje na 1011 učenika od 13 do 19 godina, a zaključak je jasan-veću odgovornosti pri upravljanju novcem pokazuju tinejdžeri koji dobivaju džeparac. Ostali ne znaju ni s kojim iznosom raspolažu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu