Za obradu iznimno velikih količina podataka, kako bi se osigurala učinkovita i sigurna provedba mjera nužnih za funkcioniranje dijela privatnog sektora, bilo je potrebno pružiti digitalno rješenje za zaprimanje i obradu zahtjeva te kompletnu provedbu mjera. Izrade takvog rješenja prihvatio se stručni tim IN2 po narudžbi HZZ-a odmah po definiranju prvih mjera za očuvanje radnih mjesta u travnju i do danas uz stalne nadogradnje i nove mjere proces zapravo još uvijek traje. Rješenje je rezultat suradnje predstavnika Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, IT odjela i rukovodstva HZZ-a te tvrtke Kadei dok je ključan izvođač softverskog rješenja tvrtka IN2.
Funkcionalnosti sustava uključuju obradu i verifikaciju preuzetih podataka, kompletan back-office proces uključujući integraciju, e-pisarnicu i provedbu procesa primjenom kompleksnog modula APZ za upravljanje predmetima mjera aktivne politike zapošljavanja koji objedinjuje funkcionalnosti svih evidencijskih procesa, case-management, upravljanje dokumentima, budžetiranje (rezervacija sredstava i evidencija izdataka). Što je najvažnije korisniku se pruža neometan radni tok za provedbu mjere od inicijalnog zahtjeva, odobrenja, zaključenja ugovora, pa sve do pripreme naloga za isplatu uz transparentan end-to-end potpuni digitalno podržan proces provedbe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu