Najnovije istraživanje tvrtke PwC Hrvatska među startupovima i kompanijama u Hrvatskoj u listopadu provedeno s ciljem sagledavanja posljedica pandemije COVID-19 na njihovo poslovanje, kao i njihove prilagodbe na novonastale tržišne uvjete, pretočeno u izvješće pod nazivom „Digital Footprint” izgleda da bi trebalo uzeti u obzir pri kreiranju plana budžeta za 2021. Uz sveobuhvatnu analizu trenutačnog stanja hrvatskog startup ekosustava i poslovanja kompanija te pregled očekivanja, ovo izvješće donosi i ono najbitnije za nadolazeće razdoblje: naime, kreirane su preporuke koje bi, tvrde, trebale doprinijeti daljnjem razvoju startup ekosustava i digitalne ekonomije u Hrvatskoj te “boljem pozicioniranju hrvatskih startupa i kompanija u globalnom kontekstu”.
Preporuke uključuju pokretanje inicijativa koje bi EU fondove i druge izvore financiranja usmjerile prema stvaranju potpornih mehanizama za ulaganja u startupove, zatim uspostavljanje inicijativa pomoću kojih bi se proširilo znanje startupova o inozemnim tržištima i uspostavila mreža globalnih kontakata, i konačno posrijedi je i kreiranje potpornih mehanizama za projekte digitalne transformacije te za suradnju između startupova i kompanija na takvim projektima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu