U uvjetima pandemije Covid-19 i ograničene slobode kretanja mnogi građani okrenuli su se online kupovinama, pa su uoči ovogodišnjeg tzv. Black Friday vikenda zaredala i istraživanja o potrošačkim navikama kad su posrijedi online kupnje. Istraživanje koje je naručila Hrvatska udruga banaka, a koje je provedeno tijekom rujna na 320 ispitanika iz skupine redovnih punoljetnih korisnika interneta (18 do 60 godina), sugerira da su se online kupovine u odnosu na ožujak povećale za 15,5 posto. Čak dvije trećine ispitanika naglasilo je da online kupuje češće nego u istom lanjskom razdoblju. Većina ih to čini na mjesečnoj razini (53%), gotovo svaki šesti (16%) tvrdi da tako kupuje barem jednom tjedno, a tri posto ih je aktivno na dnevnoj razini.
Muškarci preferiraju IT opremu, žene modu
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu