Foreo je danas jedan od najjačih i najprodavanijih brendova u suvremenoj beauty industriji te, ali i jedna od najuspješnijih švedskih kompanija koja je prije pet godina u Zagrebu otvorila ured. Zagreb je danas i logističko-distribucijski centar ovog globalnog igrača za Europu. Ali ne samo to.
Iz glavnog hrvatskog grada vode se brojne operacije Forea na svjetskoj razini, o čemu za Poslovni dnevnik govori globalna HR direktorica Forea Nela Bučević, koja je bogato profesionalno iskustvo gradila u Inditexu, Metrou i Coca Coli. Ispričala nam je kako se Foreo, specijaliziran za tehnološki visoko napredne beauty gadgete, u sedam godina pozicionirao kao jedan od igrača koji mijenja ustaljena pravila beauty industrije, kakve vrijednosti njeguju u smislu ljudskih potencijala kojima na globalnoj razini iz zagrebačkog ureda upravlja upravo ona, te kako su odgovorili na izazove u pandemiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu