Podravka se treba vratiti korijenima, tradiciji iz koje je nastala. Treba se vratiti brendovima i emociji koja iz njih proizlazi. Vrijedni ljudi koji su ovdje u Podravci s novim idejama i proizvodima garancija su da je budućnost kompanije svijetla i uspješna, poručio je predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, nakon što je po izboru čitatelja Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika 2018. proglašen gospodarstvenikom godine. Dvije godine kasnije, čelnik koprivničkog prehrambenog diva ponovno je u užem izboru za prestižnu titulu “na krilima” dobrih poslovnih rezultata, značajnog rasta prihoda i dobiti, zahvaljujući, prije svega, usmjerenosti kompanije na organski rast i tradicionalna tržišta, većim ulaganjima u inovacije i razvoj vlastitih brendova te jednako tako i efikasnim upravljanjem troškovima.
Otežani uvjeti poslovanja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu