Bilo je samo pitanje vremena kad će električni motori ući i u vojnu primjenu, a za to se pobrinula tvrtka Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft, koja je predstavila prototip tenka ili bojnog vozila Genesis koji koristi električni motor kad je u akciji. To mu omogućuje tihi rad, što je posebno važno na bojištu – ako već netko ne primijeti.
Genesis je težak do 35 tona, ovisno o konfiguraciji, a osim dva člana posade prima i deset pješaka te još jednog vojnika koji će operirati topom na vrhu vozila, koji je konstruirao norveški proizvođač vojne opreme Kongsberg.
Bilo je samo pitanje vremena kad će električni motori ući i u vojnu primjenu, a za to se pobrinula tvrtka Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft, koja je predstavila prototip tenka ili bojnog vozila Genesis koji koristi električni motor kad je u akciji. To mu omogućuje tihi rad, što je posebno važno na bojištu – ako već netko ne primijeti.
Genesis je težak do 35 tona, ovisno o konfiguraciji, a osim dva člana posade prima i deset pješaka te još jednog vojnika koji će operirati topom na vrhu vozila, koji je konstruirao norveški proizvođač vojne opreme Kongsberg.
Što se pogonskog sklopa tiče, u Genesis je ugrađen dizelski V6 motor s 310 KS, čiji je zadatak puniti baterije. U električnom modu rada domet je 150 km pri brzini 40 km/h. Pogon je na svih osam kotača, a snaga elektromotora je veća od 1000 kW.
U električnom modu rada Genesis može zaraniti u vodu, spominje se minimalna dubina od četiri metra, ali može i dublje – jedino ograničenje je količina kisika u kabini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu