Prema podacima istraživanja koje je objavio StockApps.com, globalna potrošnja na oglase trebala bi pasti za 4,9 posto u 2020. godini, s procjenom prihoda od 614,73 milijarde dolara. S obzirom na to da je u 2019. godini zabilježen rast od 6,3 posto, ove nove brojke predstavljaju značajan pad. Prije pandemije predviđao se rast za 7 posto u 2020., a novi podaci pokazuju da će iznositi čak 76,99 milijardi dolara manje nego što se očekivalo prije izbijanja pandemije koronavirusa.
Slične rezultate i procjene dao je i Svjetski centar za istraživanje oglašavanja (WARC), prema njihovim procjenama, tržište oglasa past će za 8,1 posto, a prognoza rasta za godinu bila je 7,1 posto. Na temelju nove procjene, tržište bi vrijedilo 563 milijarde dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu