Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Preokret u Volkswagenovom koncernu: Ipak neće postati jeftina marka

Autor: Poslovni.hr
07. rujan 2020. u 11:12
Podijeli članak —
Ilustracija: Marko Prpic/PIXSELL

Vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode.

Prije nekoliko mjeseci šef koncerna Herbert Diess najavio da bi uspješna Škoda mogla postati jeftiniji brend, nešto poput rumunjske Dacije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Njegove riječi izazvale su veliku pozornost, a kasnije i otpor Škodinih trgovaca, koji ne žele derogiranje brenda. Prodaja ide odlično, a takav potez smanjio bi marže na minimum. Naravno, vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode, piše HAK revija.

Prije nekoliko mjeseci šef koncerna Herbert Diess najavio da bi uspješna Škoda mogla postati jeftiniji brend, nešto poput rumunjske Dacije.

Njegove riječi izazvale su veliku pozornost, a kasnije i otpor Škodinih trgovaca, koji ne žele derogiranje brenda. Prodaja ide odlično, a takav potez smanjio bi marže na minimum. Naravno, vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode, piše HAK revija.

No, novi šef Škode Thomas Schäfer sad je otklonio tu mogućnost u razgovoru za češke Hospodárske noviny.

– Nećemo biti nova Dacia – rekao je.

Električni SUV Enyaq, nova Octavia, Superb… sve su to i praktične najave da ćete teško pronaći Škodu ispod 100.000 kuna – kako god gledali na to.

Autor: Poslovni.hr
07. rujan 2020. u 11:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close