Agencija Dialog komunikacije lansirala je seriju istraživanja #DialogKnows čiji bi rezultati trebali pomoći svim akterima komunikacijske industrije da se što bolje snađu u “novom normalnom” i pripreme na promjene koje su pred njima i nama.
Prvo istraživanje provedeno je u srpnju i obuhvatilo je utjecaj korona krize na komunikaciju kompanija, na komunikacijska ulaganja i na odnose sa zainteresiranim javnostima. U istraživanju je sudjelovalo 70 ispitanika.
˝Promjene u poslovanju dovest će do promjena u strategijama vezanim uz komunikacijska ulaganja, unutar kojih će se budžeti za digitalnu komunikaciju još više povećati. Sveti gral transformacijskog uspjeha biti će prilagodba izravne komunikacije s potrošačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu