Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Slavni viski stiže u papirnatim bocama

Autor: Sergej Novosel Vučković
14. srpanj 2020. u 15:00
Podijeli članak —
Johnnie Walker učinit će iduće godine korak više u suzbijanju plastične amalaže/SHUTTERSTOCK

Nova boca razvija se u suradnji s tvrtkom Pilot Lite i bit će od celuloze s ciljem zadovoljavanja standarda za pakiranje prehrambenih proizvoda.

Jedan od najpoznatijih svjetskih viskija, škotski Johnnie Walker, od početka iduće godine bit će plasiran u bocama bez plastičnih dijelova, objavio je vlasnik brenda, britanski Diageo, najveći svjetski proizvođač žestokih pića, a prenosi Reuters.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nova boca razvija se u suradnji s tvrtkom Pilot Lite i bit će od celuloze s ciljem zadovoljavanja standarda za pakiranje prehrambenih proizvoda, koje treba biti potpuno reciklirajuće.

Jedan od najpoznatijih svjetskih viskija, škotski Johnnie Walker, od početka iduće godine bit će plasiran u bocama bez plastičnih dijelova, objavio je vlasnik brenda, britanski Diageo, najveći svjetski proizvođač žestokih pića, a prenosi Reuters.

Nova boca razvija se u suradnji s tvrtkom Pilot Lite i bit će od celuloze s ciljem zadovoljavanja standarda za pakiranje prehrambenih proizvoda, koje treba biti potpuno reciklirajuće.

Iz partnerstva dviju tvrtki izraslo je poduzeće Pulpex, namijenjeno stvaranju održive ambalaže, poput papirnatih boca.

“Pulpex će se baviti i projektima istraživanja i razvoja, te stvarati i papirnate boce za brendove kao što su čajevi Lipton i pića PepsiCo-a, koje bi na tržište također trebale nagodinu.

Time bi Diageo, u čijem su portfelju i jake etikete kao pivo Guinness i gin Tanqueray, učinio korak više u borbi protiv plastičnog otpada, jer je, kao jedan od mnogih proizvođača robe široke potrošnje, pod stalnom prismotrom zbog količine plastike koju koristi u pakiranju proizvoda.

Reuters ističe da se, prema istraživanju ING-ja, za procese pakiranja hrane i pića u 2018. samo u Europi iskoristilo 8,2 milijuna tona plastike.

Proizvođač slavnog scotcha s PepsiCo-om je postavio cilj smanjiti udio plastike na minimum do 2025., u skladu s UN-ovim programom održivog razvoja.

Autor: Sergej Novosel Vučković
14. srpanj 2020. u 15:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close