Preobrazba posla uz novu kolekciju

Autor: Marta Duić , 09. srpanj 2020. u 21:59
Dizajner nakita Nenad Sovilj i biseri/MLADEN ŠARIĆ

Osim nove kolekcije nakita, Sovilj je zagrebačku trgovinu u Amruševoj preuredio i proširio pa je u istom prostoru i radionica, a otvorio je i online butik.

Dizajner nakita Nenad Sovilj početkom srpnja predstavio je novu kolekciju nakita Meta-morphosis čime je simbolično obilježio 15 godina rada. Kolekcija je nastala od morskih bisera, točnije vrsta Southsea bisera, Tahiti crnih i zlatnih bisera kao i slatkovodnih bisera, a unutar nje su dvije linije- jedna uključuje samo plemenite kovine i bisere, a druga plemenite kovine, bisere, smolu i emajl. Za svaki komad nakita Sovilju treba tri do četiri dana.

“Mogu ih raditi više paralelno, ali svaka faza proizvodnje se radi ručno i zahtijeva puno vremena što je razlog zašto imam male serije i ne mogu previše širiti tržište. Sirovine nabavljam u Italiji i Indiji kod partnera s kojima surađujem već dugi niz godina i trudim se da imam samo najbolje kamenje i lance iz poštovanja prema svojim klijenticama”, otkriva Sovilj.

Osim nove kolekcije nakita, Sovilj je zagrebačku trgovinu u Amruševoj preuredio i proširio pa je u istom prostoru i radionica, a otvorio je i online butik. Trenutačno ima troje zaposlenih.

“Osim u Hrvatskoj, imamo prodajno mjesto u Srbiji, ali imamo i globalni web shop s kojeg prodajemo u doslovno sve dijelove svijeta: od EU, Amerike pa sve do Kine i Indije”, pohvalio se Sovilj. Pandemija ga je nagnala na smanjenje broja zaposlenih i promjene u poslovanju.

“Prije sam imao i dva dućana na moru, u Hvaru i Rovinju koji od ove sezone ne rade, a skratili smo i radno vrijeme dućana u Zagrebu i fokusirali se na online butik na kojem se mogu naći sve kolekcije”, ističe dizajner te napominje kako je danas stanje na tržištu sve teže. Također je sve je manje ljudi koji prepoznaju dizajn i ručni rad, a sve više onih koji se okreću instant rješenjima i trendovima.

“Sretan sam što sam upornim radom kroz 15 godina ostvario relativno široku bazu klijentica, međutim tu negdje i prestaje prostor za rast u Hrvatskoj. To je osnovni razlog zbog kojeg sam pokrenuo online butik, jer mislim da je globalno tržište jedina opcija da napredujem”, poručuje Nenad Sovilj.

Komentirajte prvi

New Report

Close