U svijetu se stoljećima nikad nije dogodilo da su se potrošačke navike tako brzo počele mijenjati po cijeloj planeti. Dosta je to izraženo i u Hrvatskoj, ali istraživanja koja bi poduprla takve zaključke još su uvijek rijetka pa je upravo u tome najveća vrijednost netom završenog izvješća o svjetskom startup ekosustavu što ga je napravio WBAF za potrebe idućeg predsjedanja članica G20.
Kriza koju je izazvao koronavirus po mnogome je usporediva s najvećim katastrofama. Drugi svjetski rat, primjerice, izazvao je tektonske promjene u mnogim aspektima pa tako i promjeni potrošačkih navika, prvenstveno u Europi i Aziji, naftni i vjerski ratovi to su izazvali na Bliskom istoku, politička previranja na to su utjecala u Latinskoj Americi, a globalizacija je imala takav učinak na živote potrošača u Indiji, Kini te dijelu afričkih i azijskih država.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu