Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Preko šampona do više biljaka za opstanak pčela

Autor: Marta Duić
11. lipanj 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Kupnjom proizvoda Herbal Essence pomaže se sadnji medonosnih biljnih vrsta

Pčele su ugrožene diljem svijeta i mnogi od nas nisu ni svjesni kolike bi mogle biti posljedice za čovječanstvo ako im se broj smanji.

Herbal Essences, brend proizvoda za njegu kose kompanije Procter&Gamble, u suradnji s udrugama pčelara pokrenuo je kampanju Pčelice, vratite se!.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, od 15. svibnja do 30. lipnja kupnjom proizvoda Herbal Essences možete podržati pčele i pomoći im da prežive u prirodnim staništima diljem Hrvatske.

Herbal Essences, brend proizvoda za njegu kose kompanije Procter&Gamble, u suradnji s udrugama pčelara pokrenuo je kampanju Pčelice, vratite se!.

Naime, od 15. svibnja do 30. lipnja kupnjom proizvoda Herbal Essences možete podržati pčele i pomoći im da prežive u prirodnim staništima diljem Hrvatske.

Svjesni kako su pčele u cijelom svijetu među najugroženijim životinjskim vrstama, a u pojedinim područjima je broj njihovih zajednica smanjen za čak polovicu, pokrenuli su kampanju jer sadnja medonosnog bilja pomaže pčelama da imaju dovoljne količine nektara, peludi i propolisa za normalno funkcioniranje pčelinje zajednice.

Od planirane donacije na području Zagreba, Varaždina, Gospića i Zadra, točnije na više klimatskih područja, posadit će se sadnice oskoruše, javora, lipe, kestena i drugih medonosnih biljnih vrsta, a donacija medonosnih biljaka provest će se u suradnji s udrugom HUP Pčelinjak.

“Procter&Gamble u svom programu održivosti Agenda 2030 definira široko postavljene ciljeve čija je svrha omogućiti i potaknuti održivi razvoj. Kampanja Pčelice, vratite se” je jedan u nizu projekata za jačanje lokalne inicijative. Pčele su ugrožene diljem svijeta i mnogi od nas nisu ni svjesni kolike bi mogle biti posljedice za čovječanstvo ako im se broj smanji.

Uz kampanju naše marke za kosu vjerujemo da ćemo potaknuti pozitivne promjene i povećati broj pčelinjih zajednica diljem Hrvatske”, poručuje Lana Zanne Latos, direktorica Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju.

Autor: Marta Duić
11. lipanj 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close