Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Webby agenciji Human, uz bok Nikeu i HBO-u nadmašili i Google

Autor: Lucija Špiljak
21. svibanj 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Ivana Božanić, Mario Stipanović i Vanja Bertalan iz digitalne agencije Human

Odnijeli su dvostruku pobjedu zahvaljujući glasovima publike i žirija.

Hrvatska digitalna agencija Human pobijedila je na međunarodnoj dodjeli nagrada za najbolja internetska postignuća Webby za 2019. u kategoriji Najbolje prakse na webu, za izradu vlastite web stranice – www.humaninteraction.com.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Odnijeli su dvostruku pobjedu zahvaljujući glasovima publike i žirija, a u najužoj konkurenciji bile su stranice Khan Academy, Googleova trgovina za hardver i Google Store. Pritom je žiri pažnju usmjerio na korištenje inovativne i napredne prakse pri izradi web stranica.

Hrvatska digitalna agencija Human pobijedila je na međunarodnoj dodjeli nagrada za najbolja internetska postignuća Webby za 2019. u kategoriji Najbolje prakse na webu, za izradu vlastite web stranice – www.humaninteraction.com.

Odnijeli su dvostruku pobjedu zahvaljujući glasovima publike i žirija, a u najužoj konkurenciji bile su stranice Khan Academy, Googleova trgovina za hardver i Google Store. Pritom je žiri pažnju usmjerio na korištenje inovativne i napredne prakse pri izradi web stranica.

“Od trenutka kada smo pokrenuli novi web dobivamo pozitivne komentare, ali primiti toliko veliko međunarodno priznanje uvijek je šlag na torti. Dodatna potvrda je kada pogledamo konkurenciju i kojim resursima oni raspolažu, a na kraju nagrada odlazi nama”, poručio je CEO agencije Vanja Bertalan.

Na natjecanje The Webby Awards pristiglo je više od 13.000 radova iz 70 zemalja, dodjela je zbog pandemije održana online, a nagrade su dobili Nike, Spotify, National Geographic, Washington Post, HBO, Condé Nast i drugi. Webby se inače smatra jednom od najprestižnijih digitalnih nagrada, pokrenuta je 1996. i ima doseg od 3,1 milijarde impresija kroz print, online i broadcasting kanale.

Autor: Lucija Špiljak
21. svibanj 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close