Globalizacija je proces koji se ne može zaustaviti te je Hrvatska dio svjetskih tokova robe i usluga, ali gospodarska kriza, koju je donijela pandemija korona virusa, pokazala je koliko je važno imati lokalnu proizvodnju na koju se društvo može osloniti. To nam poručuju čelnici vodećih kompanija u Hrvatskoj – Atlantic Grupe i Fortenova Grupe, Emil Tedeschi i Fabris Peruško, s kojima smo razgovarali u okviru kampanje koju je pokrenula Styria Media Group pod nazivom “Heroji koje Hrvatska treba”.
– U mojem svjetonazoru patriotizam, koji se manifestira primarno kao plaćanje poreza i poštivanje pozitivnih propisa, a u kontekstu poslovanja i kao vraćanje zajednici dijela profita koji u njoj ostvarujemo, uvijek je imao prednost pred ispraznim busanjem u domoljubna prsa i religioznim ljubljenjem zastave. U ovoj situaciji, kad se građani prirodno ujedinjuju u solidarnosti, treba još veću pozornost dati pozitivnim primjerima koji doprinose napretku uređenosti sustava i ekonomskom oporavku, ali treba također izvlačiti na svjetlo konkretne negativne primjere ljudi i organizacija koji će, kao u svakoj krizi, iskoristiti situaciju za svoj probitak nauštrb općeg dobra – govori Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe, jedne od vodećih regionalnih prehrambenih kompanija.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu