Ako vam se ikada dogodilo da ste otišli u Ikeu ”samo da vidite što ima” i na kraju ste izišli s paketom čaša, umjetnom biljkom i nekim od slatkiša, ‘Gruenov transfer’ kod vas je upalio. ‘Gruenov transfer’ psihološka je teorija koja tumači utjecaj lokacije i razmještaja namještaja prema navikama kupca.
Alan Penn, profesor s londonskog sveučilišta University College, već godinama govori o tome kako Ikea namjerno dezorijentira kupce i tako ih navodi da kupuju, piše Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu