Glazbeni servis Apple Music postao je dostupan u Hrvatskoj, jedinoj EU članici u kojoj dosad nije bio dostupan, i odmah je ušao u cjenovni klinč s konkurencijom. Apple je svoj servis potiho pustio na hrvatsko tržište u ponedjeljak 20. travnja i time počeo konkurirati Deezeru i Google Play Musicu.
Izuzmemo li Deezer, koji nudi i besplatno korištenje uz praćenje reklama, Apple Music je trenutačno glazbeni servis bez reklama s najjeftinijom mjesečnom pretplatom od 45 kuna mjesečno, cijenom s kojom se počeo oglašavati na hrvatskom tržištu. Inače, na svojim internetskim stranicama Apple studentima nudi pretplatu za 4,99 dolara mjesečno, standardnu pretplatu za 9,99 dolara i obiteljsku za 14,99 dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu