Upravljanje komunikacijom u vrijeme krize ključna je vještina jer se od cjelokupne javnosti očekuje brzo usvajanje novih obrazaca ponašanja.
– Upravo smo suočeni s najtežom krizom čovječanstva nakon drugog svjetskog rata, krizom neznanja i neodgovornosti, u kojoj je znanje najvažniji resurs za pobjedu nad virusom. Svjesni naše uloge i odgovornosti, nastojimo okupiti jedinstvena znanja i širiti paletu kompetencija kako bismo bili siguran partner vladi, korporacijama i brendovima, nevladinim organizacijama u borbi za opstanak i sigurnost cijelog društva – izjavio je Mario Aunedi Medek, jedan od suvlasnika Media Vala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu