Od svih sponzora, zbog odgode Olimpijskih igara u Tokiju možda ponajviše žali Samsung koji je tako izgubio jedinstvenu priliku da ugrozi dominantni položaj Applea na japanskom tržištu pametnih telefona.
Nakon prošlotjedne odluke da se Olimpijada uslijed pandemije koronavirusa odgodi za iduću godinu, marketinški planovi višegodišnjeg sponzora – korejskog Samsunga – temeljeni oko novog vrhunskog modela S20 pali su u vodu, piše Reuters.
Na upit koliko je odgoda Igara utjecala na marketinšku strategiju za japansko tržište, iz Samsunga su tek odgovorili kako će nastaviti pružati inovativnu tehnologiju japanskim korisnicima, neovisno o održavanju Olimpijade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu