Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski Revuto planira ‘napasti’ Paypal, objasnili su i na koji način

Autor: Bernard Ivezić
06. ožujak 2020. u 15:00
Podijeli članak —
U 2019. tržište online pretplata, kao i korištenja aplikacija, tvrdi Belar, težilo je 120 milijardi dolara/D. PUKLAVEC/PIXSELL

Među osnivačima Vedran Vukoman iz Vycooma, Petar Vidaković iz VMwarea Igor Kvrgić iz Nortala, Krunoslav Gašpert iz Pullus Consultinga i Miriam Belar.

Novi hrvatski fintech startup Revuto, koji planira napasti Paypal kombinacijom kripto novčanika, vlastite debitne kartice i upravljanja online pretplatama, počeo je primati prve korisnike.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Startup je trenutačno u beta fazi rada, odnosno njegova će aplikacija postati dostupna za korisnika u drugoj polovici ove godine. Riječ je o prvom hrvatskom mobilnom novčaniku koji je najavio da će izdavati vlastitu debitnu karticu ‘Revuto debit card’ koja će se moći koristiti na bankomatima.

Novi hrvatski fintech startup Revuto, koji planira napasti Paypal kombinacijom kripto novčanika, vlastite debitne kartice i upravljanja online pretplatama, počeo je primati prve korisnike.

Startup je trenutačno u beta fazi rada, odnosno njegova će aplikacija postati dostupna za korisnika u drugoj polovici ove godine. Riječ je o prvom hrvatskom mobilnom novčaniku koji je najavio da će izdavati vlastitu debitnu karticu ‘Revuto debit card’ koja će se moći koristiti na bankomatima.

Miriam Belar, direktorica i suosnivačica Revuta kaže da razvijaju “subscription manager” aplikaciju na tržištu koja će moći odobriti, blokirati ili odgoditi plaćanje pretplate za bilo koji servis u trenutku kada ta pretplata stigne na naplatu. Znači, neovisno radi li se o Netflixu, Deezeru, Spotifyju, Adobeu ili pak o cloudu od Microsofta, Googlea ili Applea.

Upravo u tome vidi najveću razliku u odnosu na Paypal, koji se u Hrvatskoj intenzivno koristi, među inim, baš za tu namjenu. “U doba kada sve više servisa prelazi na model pretplata, u naglom porastu je i broj korisnika kojima takvi servisi u raznim ‘free trial’ i ‘subscription’ opcijama uzimaju novac bez njihove kontrole, pa bi Revuto servis trebao predstavljati i spas za njihove troškove”, kaže Belar.

U 2019. tržište online pretplata, kao i korištenja aplikacija, dodaje Belar, težilo je 120 milijardi dolara. Revuto u taj segment želi ući kroz korištenje umjetne inteligencije koja bi trebala omogućiti maksimalnu odgodu plaćanja bez suspenzije usluge, zatim, jednostavno dodavanje i razvrstavanje pretplata po kategorijama, kreiranje mjesečnih i godišnjih pragova potrošnje pojedinačno i po kategorijama pretplate.

Nadalje, trebala bi omogućiti i dijeljenje troška jedne ili nekoliko odabranih pretplata s drugim korisnicima Revuto aplikacije, poklanjanje pretplata prijateljima i druge slične mogućnosti. Prema podacima LinkedIna, u ovaj su startup, među inima, uključeni stariji prodajni predstavnik VMwarea Petar Vidaković, stariji konzultant za poslovnu inteligenciju u Nortalu Igor Kvrgić i osnivač Pullus Consultinga Krunoslav Gašpert.

Autor: Bernard Ivezić
06. ožujak 2020. u 15:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close