Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

UPN i Warner Bros osnivaju novu televizijsku mrežu

Autor: Ksenija Končevski
26. siječanj 2006. u 06:00
Podijeli članak —

Nova mreža CW počet će emitirati program u rujnu kao brojem gledatelja peta TV kuća u SAD-u

Uprave američkih medijskih kompanija CBS i Time Warner obznanile su spajanje svojih neprofitabilnih televizijskih mreža UPN i WB, osnovanih prije jedanaest godina. Najavivši stvaranje nove združene mreže CW vodstva te dvije kompanije nadaju se da će nakon neuspješnih pokušaja da samostalno privuku gledateljstvo, prerasti u snažniju konkurenciju četiri vodeće američke kompanije za emitiranje televizijskog programa. Nova će mreža prije svega biti namijenjena mladima te će s emitiranjem programa započeti u rujnu kao peta vodeća tvrtka za emitiranje programa po brojnosti gledatelja. CBS kao vlasnik UPN-a i Time Warner, čiji je WB, bit će vlasnici polovice udjela nove tvrtke te u nju ulagati programe i sredstva, piše u jučerašnjem priopćenju uprava dviju tvrtki. Spajanje dvije mreže odražava intenzitet borbe za oglašivački dio kolača i gledatelje među medijskim tvrtkama, te istodobno odražava teškoće tih kompanija u privlačenju gledatelja i oglašivača u vrijeme oštre konkurencije od strane kabelskih televizijskih kanala.
“Ovo spajanje i te kako ima smisla budući da obje mreže imaju isti ciljeve, vrlo su konkurentne te obje nastoje borbom ostvariti veći uspjeh”, za agenciju Bloomberg prokomentirao je Brad Adgate, šef istraživačkog odjela u newyorškoj oglašivačkoj tvrtki Horizon Media. Obje mreže prvenstveno ciljaju na žensku populaciju gledatelja između 18 i 34 godine. “Tako UPN emitira popularnu seriju Veronica Mars, a WB Gilmoreice”, kazao je predsjednik uprave CBS-a Leslie Moonves. Spajanjem tih dviju mreža namjera je privući dodatni broj novih oglašivača što UPN-u i WB-u samostalno ne bi pošlo za rukom.
Nova će mreža, kako su najavili CBS-ov predsjednik uprave Moonves i Time Warnerov šef zabavnog programa Barry Meyer CW dosegnuti 48 posto gledanosti u SAD-u. Dawn Ostroff, aktualna predsjednica UPN-a istu će poziciju obnašati i u CW-u, gdje će biti zadužena za program, marketing, raspored, publicitet i istraživanja, dok će John Maata, glavni operativni direktor u WB-u tu funkciju obavljati i prelaskom na novu mrežu. UPN i WB dugo su se nastojale boriti protiv većih rivala na polju emitiranja televizijskog programa, uključujući ABC u vlasništvu Walt Disneyja, NBC u vlasništvu General Electrica CBS i Foxa, u vlasništvu News Corp.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Finalizirano preuzimanje Pixara

Uprave američkih medijskih kompanija CBS i Time Warner obznanile su spajanje svojih neprofitabilnih televizijskih mreža UPN i WB, osnovanih prije jedanaest godina. Najavivši stvaranje nove združene mreže CW vodstva te dvije kompanije nadaju se da će nakon neuspješnih pokušaja da samostalno privuku gledateljstvo, prerasti u snažniju konkurenciju četiri vodeće američke kompanije za emitiranje televizijskog programa. Nova će mreža prije svega biti namijenjena mladima te će s emitiranjem programa započeti u rujnu kao peta vodeća tvrtka za emitiranje programa po brojnosti gledatelja. CBS kao vlasnik UPN-a i Time Warner, čiji je WB, bit će vlasnici polovice udjela nove tvrtke te u nju ulagati programe i sredstva, piše u jučerašnjem priopćenju uprava dviju tvrtki. Spajanje dvije mreže odražava intenzitet borbe za oglašivački dio kolača i gledatelje među medijskim tvrtkama, te istodobno odražava teškoće tih kompanija u privlačenju gledatelja i oglašivača u vrijeme oštre konkurencije od strane kabelskih televizijskih kanala.
“Ovo spajanje i te kako ima smisla budući da obje mreže imaju isti ciljeve, vrlo su konkurentne te obje nastoje borbom ostvariti veći uspjeh”, za agenciju Bloomberg prokomentirao je Brad Adgate, šef istraživačkog odjela u newyorškoj oglašivačkoj tvrtki Horizon Media. Obje mreže prvenstveno ciljaju na žensku populaciju gledatelja između 18 i 34 godine. “Tako UPN emitira popularnu seriju Veronica Mars, a WB Gilmoreice”, kazao je predsjednik uprave CBS-a Leslie Moonves. Spajanjem tih dviju mreža namjera je privući dodatni broj novih oglašivača što UPN-u i WB-u samostalno ne bi pošlo za rukom.
Nova će mreža, kako su najavili CBS-ov predsjednik uprave Moonves i Time Warnerov šef zabavnog programa Barry Meyer CW dosegnuti 48 posto gledanosti u SAD-u. Dawn Ostroff, aktualna predsjednica UPN-a istu će poziciju obnašati i u CW-u, gdje će biti zadužena za program, marketing, raspored, publicitet i istraživanja, dok će John Maata, glavni operativni direktor u WB-u tu funkciju obavljati i prelaskom na novu mrežu. UPN i WB dugo su se nastojale boriti protiv većih rivala na polju emitiranja televizijskog programa, uključujući ABC u vlasništvu Walt Disneyja, NBC u vlasništvu General Electrica CBS i Foxa, u vlasništvu News Corp.

Finalizirano preuzimanje Pixara

Walt Disney jučer je obznanio preuzimanje studija za kompjutorske animacije Pixara za 7,4 milijardi dolara u dionicama. Predsjednik uprave Pixara Steve Jobs pritom će se pridružiti upravnom odboru Disneyja te time postaje i najveći individualni dioničar Disneyja. Druga po redu vodeća američka medijska kompanija, Walt Disney, pritom će platiti oko 59,78 dolara po dionici Pixara u transakciji koja će, kako se očekuje, biti zaključena sredinom ove godine. Predsjednik uprave Disneyja Robert Iger time namjerava transformirati posrnulu diviziju za animaciju pomoću vještina stručnjaka u Pixaru, uključujući Johna Lassetera, ključnog čovjeka koji je stajao iza hitova poput “Priče o igračkama”. Stručnjak Jack Liebau iz kalifornijske tvrtke Liebau Asset Management za agenciju Bloomberg je prokomentirao da je to još jedan pozitivan korak za Disney otkad je predsjednik uprave Iger preuzeo kormilo te tvrtke.

Autor: Ksenija Končevski
26. siječanj 2006. u 06:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close