Uprave američkih medijskih kompanija CBS i Time Warner obznanile su spajanje svojih neprofitabilnih televizijskih mreža UPN i WB, osnovanih prije jedanaest godina. Najavivši stvaranje nove združene mreže CW vodstva te dvije kompanije nadaju se da će nakon neuspješnih pokušaja da samostalno privuku gledateljstvo, prerasti u snažniju konkurenciju četiri vodeće američke kompanije za emitiranje televizijskog programa. Nova će mreža prije svega biti namijenjena mladima te će s emitiranjem programa započeti u rujnu kao peta vodeća tvrtka za emitiranje programa po brojnosti gledatelja. CBS kao vlasnik UPN-a i Time Warner, čiji je WB, bit će vlasnici polovice udjela nove tvrtke te u nju ulagati programe i sredstva, piše u jučerašnjem priopćenju uprava dviju tvrtki. Spajanje dvije mreže odražava intenzitet borbe za oglašivački dio kolača i gledatelje među medijskim tvrtkama, te istodobno odražava teškoće tih kompanija u privlačenju gledatelja i oglašivača u vrijeme oštre konkurencije od strane kabelskih televizijskih kanala.
“Ovo spajanje i te kako ima smisla budući da obje mreže imaju isti ciljeve, vrlo su konkurentne te obje nastoje borbom ostvariti veći uspjeh”, za agenciju Bloomberg prokomentirao je Brad Adgate, šef istraživačkog odjela u newyorškoj oglašivačkoj tvrtki Horizon Media. Obje mreže prvenstveno ciljaju na žensku populaciju gledatelja između 18 i 34 godine. “Tako UPN emitira popularnu seriju Veronica Mars, a WB Gilmoreice”, kazao je predsjednik uprave CBS-a Leslie Moonves. Spajanjem tih dviju mreža namjera je privući dodatni broj novih oglašivača što UPN-u i WB-u samostalno ne bi pošlo za rukom.
Nova će mreža, kako su najavili CBS-ov predsjednik uprave Moonves i Time Warnerov šef zabavnog programa Barry Meyer CW dosegnuti 48 posto gledanosti u SAD-u. Dawn Ostroff, aktualna predsjednica UPN-a istu će poziciju obnašati i u CW-u, gdje će biti zadužena za program, marketing, raspored, publicitet i istraživanja, dok će John Maata, glavni operativni direktor u WB-u tu funkciju obavljati i prelaskom na novu mrežu. UPN i WB dugo su se nastojale boriti protiv većih rivala na polju emitiranja televizijskog programa, uključujući ABC u vlasništvu Walt Disneyja, NBC u vlasništvu General Electrica CBS i Foxa, u vlasništvu News Corp.
Finalizirano preuzimanje Pixara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu