Unikatne kutije s cvijetom 90% kupuju žene, osim na Valentinovo

Autor: Marta Duić , 13. veljača 2020. u 22:00
Nina Mogić, Maja Kauzlarić i Martina Haramina s varijantama kutija u kojima su ruže domaćih dobavljačaTatjana Bukvić (Letim Weddings)

Tvrtka Cvijet Kreativa izrađuje originalne darove, imala je skok prihoda od 500%.

Tvrtka Cvijet Kreativa koja je vlasnica brenda Royal Gardens od 2011. godine bavi se organizacijom i uređenjem vjenčanja i događanja, a danas ima četiri stalno zaposlene osobe. “U nazivu tvrtke stoji pojam kreativnost i to je jedna od vrijednosti koju njegujemo i stalno nastojimo nešto novo unijeti u ponudu.

Brend Royal Gardens nastajao je neko vrijeme jer nam je osim kreativnog bilo važno da ima kvalitetu i dodanu vrijednost. Željeli smo da osobe koje prime naš proizvod dobiju nešto više od samog cvijeća, prepoznaju kvalitetu i posebnost, da se razlikujemo od mogućih kopija jednoga dana te da ostvarimo prepoznatljivost brenda kroz cijeli doživljaj koji nudimo”, objašnjava nam Maja Kauzlarić, direktorica tvrtke Cvijet Kreativa.

Upravo iz početne ideje i želje da se osoba koja dobije cvijet iz Royal Gardens kolekcije osjeća posebno je i došlo prvo ime – Rose for the Queen, a nakon ruža uslijedili su božuri i tulipani, odnosno Peony for the Princess i Tulip for the Duchess.

“Bilo je svakakvih vizuala kutija i opcija dok nismo maknuli nepotrebne detalje i sveli sve na jednostavnost. Cvijet je sam po sebi toliko predivan, da smo željeli da bude izložen u svoj svojoj ljepoti, da kutija bude toliko kvalitetna da može osim dugotrajnih ruža, čak i svježem cvijeću ‘produžiti’ vijek za nekoliko dana nego u običnoj vazi. Važno nam je bilo da kutija ne propušta vodu nakon nekog vremena te da unutrašnji dio i ‘uložak’ daje dojam da cvijet lebdi u zraku˝, kaže Kauzlarić i napominje kako na kraju i uložak ima dvojaku funkciju, mogućnost poklanjanja nečeg slatkog u odvojenom odjeljku ispod cvijeta ili pak komad nakita.

Traže ih i plave ruže
Ubrzo se brend proširio zahvaljujući suradnji sa slastičarnicom Magnolia s kojom su već surađivali na organizaciji vjenčanja tako da su danas njihove slastice postale segment Royal Gardens kolekcije.

“Tržište je reagiralo izvrsno, odmah su prepoznali proizvod i ubrzo su uslijedile i prve narudžbe. Potražnja varira ovisno o dobu godine, na početku su bile tražene maxi kutije s dugotrajnim ružama i Magnolia kolačima, te manje kutije s tulipanima i božurima. No, kasnije su preuzele veći udio dugotrajne ruže, pa možemo reći da je udio u potražnji 80 posto na strani dugotrajnih ruža”, pohvalila se Kauzlarić.

Kako tvrdi Kauzlarić, filozofija Royal Gardens kolekcije je u tome da se trude ponuditi value for the money i izgraditi prepoznatljivost upravo u kvaliteti. Baš zato su odabrali i najbolje suradnike za nabavu cvijeća, a u Hrvatskoj ih itekako ima. “Mi smo malo tržište, kupovna moć je još uvijek dosta niska pa si time međusobno pomažemo kada prepoznamo nečiju kvalitetu u radu. Mimo Dana zaljubljenih, tj. Valentinova, 90 posto kupaca jesu žene koje poklanjaju nešto iz Royal Gardens kolekcije.

Ostalih 10 posto su muškarci, dok je tijekom Dana zaljubljenih obrnuta situacija i oni čine 80 posto. Posebno nas veseli kada se jave jer su nas često kontaktirali ne samo radi poklona svojim curama ili ženama, već i za majke i bake, te poslovne kolegice. Uz to, nisu samo žene one koje dobiju kutiju, imali smo narudžbe za plave ruže, a i neke i za poklone povodom prve pričesti i krštenja”, tvrdi Kauzlarić.

Internacionalizacija poslovanja
Cvijet Kreativa surađuje i s Udrugom Nismo same, na akciji Nisi sama-ideš s nama. U pitanju je akcija u kojoj se od prikupljenih sredstava financira prijevoz na kemoterapiju onim osobama koje si to ne bi mogle priuštiti i zbog čega često odustaju od daljnjeg liječenja. Uz to, povodom Dana ružičaste vrpce (kojim se upozorava na važnost ranog otkrivanja raka dojke, op.ur.) kreirale su i posebne kutije s kolačićima i vrpcama.

Kauzlarić se prisjetila početaka poslovanja i kako su zbog recesije prvi poslovni koraci bili teški, no unatoč tome do danas kontinuirano rastu u prihodima. “Od 2014. bio je veliki skok od gotovo 500 posto, a potom kada sam stekla poziciju na tržištu godišnji prihod je bio ujednačen. Zbog toga sam se u 2017. godini odlučila na stalno zapošljavanje još jednog djelatnika, a u 2018. godini još dvije djelatnice kako bismo održali nivo poslova i kvalitetu usluge.

Paralelno sa stalnim poslovima uređenje i organizacije vjenčanja i evenata uz naša dva postojeća Cvijet Kreativa i Wonderful Weddings in Croatia, krenuli smo na osmišljavanje novog brenda – Royal Gardens Collection. U prošloj godini s obzirom na to da smo tek tada počeli sa svime, udio prodaje Royal Gardensa u ukupnim prihodima firme iznosio je do 10 posto, no uzevši u obzir da smo tek počeli, zadovoljni smo tim više što je Royal Gardens postao prepoznat odmah, a od tuda se dalje samo u kreativnost širimo”, kaže.

Narudžbe primaju putem web shopa i društvenih mreža, a Maja Kauzlarić ističe kako postotak narudžbi putem web shopa iznosi 15 posto naspram društvenih mreža na koje odlazi 75 posto. “Planovi su internacionalizacija proizvoda i dobivanje prepoznatljivih oznaka kvalitete, ponuda proizvoda na nekim od prodajnih mjesta s kojima smo trenutačno u pregovorima te nova ulaganju u unapređenje Royal Gardens Collection”, otkrila je za kraj Kauzlarić.

Komentirajte prvi

New Report

Close