Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Unikatne kutije s cvijetom 90% kupuju žene, osim na Valentinovo

Autor: Marta Duić
13. veljača 2020. u 22:00
Podijeli članak —
13-kutije

Tvrtka Cvijet Kreativa izrađuje originalne darove, imala je skok prihoda od 500%.

Tvrtka Cvijet Kreativa koja je vlasnica brenda Royal Gardens od 2011. godine bavi se organizacijom i uređenjem vjenčanja i događanja, a danas ima četiri stalno zaposlene osobe. “U nazivu tvrtke stoji pojam kreativnost i to je jedna od vrijednosti koju njegujemo i stalno nastojimo nešto novo unijeti u ponudu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Brend Royal Gardens nastajao je neko vrijeme jer nam je osim kreativnog bilo važno da ima kvalitetu i dodanu vrijednost. Željeli smo da osobe koje prime naš proizvod dobiju nešto više od samog cvijeća, prepoznaju kvalitetu i posebnost, da se razlikujemo od mogućih kopija jednoga dana te da ostvarimo prepoznatljivost brenda kroz cijeli doživljaj koji nudimo”, objašnjava nam Maja Kauzlarić, direktorica tvrtke Cvijet Kreativa.

Tvrtka Cvijet Kreativa koja je vlasnica brenda Royal Gardens od 2011. godine bavi se organizacijom i uređenjem vjenčanja i događanja, a danas ima četiri stalno zaposlene osobe. “U nazivu tvrtke stoji pojam kreativnost i to je jedna od vrijednosti koju njegujemo i stalno nastojimo nešto novo unijeti u ponudu.

Brend Royal Gardens nastajao je neko vrijeme jer nam je osim kreativnog bilo važno da ima kvalitetu i dodanu vrijednost. Željeli smo da osobe koje prime naš proizvod dobiju nešto više od samog cvijeća, prepoznaju kvalitetu i posebnost, da se razlikujemo od mogućih kopija jednoga dana te da ostvarimo prepoznatljivost brenda kroz cijeli doživljaj koji nudimo”, objašnjava nam Maja Kauzlarić, direktorica tvrtke Cvijet Kreativa.

Upravo iz početne ideje i želje da se osoba koja dobije cvijet iz Royal Gardens kolekcije osjeća posebno je i došlo prvo ime – Rose for the Queen, a nakon ruža uslijedili su božuri i tulipani, odnosno Peony for the Princess i Tulip for the Duchess.

“Bilo je svakakvih vizuala kutija i opcija dok nismo maknuli nepotrebne detalje i sveli sve na jednostavnost. Cvijet je sam po sebi toliko predivan, da smo željeli da bude izložen u svoj svojoj ljepoti, da kutija bude toliko kvalitetna da može osim dugotrajnih ruža, čak i svježem cvijeću ‘produžiti’ vijek za nekoliko dana nego u običnoj vazi. Važno nam je bilo da kutija ne propušta vodu nakon nekog vremena te da unutrašnji dio i ‘uložak’ daje dojam da cvijet lebdi u zraku˝, kaže Kauzlarić i napominje kako na kraju i uložak ima dvojaku funkciju, mogućnost poklanjanja nečeg slatkog u odvojenom odjeljku ispod cvijeta ili pak komad nakita.

Traže ih i plave ruže
Ubrzo se brend proširio zahvaljujući suradnji sa slastičarnicom Magnolia s kojom su već surađivali na organizaciji vjenčanja tako da su danas njihove slastice postale segment Royal Gardens kolekcije.

“Tržište je reagiralo izvrsno, odmah su prepoznali proizvod i ubrzo su uslijedile i prve narudžbe. Potražnja varira ovisno o dobu godine, na početku su bile tražene maxi kutije s dugotrajnim ružama i Magnolia kolačima, te manje kutije s tulipanima i božurima. No, kasnije su preuzele veći udio dugotrajne ruže, pa možemo reći da je udio u potražnji 80 posto na strani dugotrajnih ruža”, pohvalila se Kauzlarić.

Kako tvrdi Kauzlarić, filozofija Royal Gardens kolekcije je u tome da se trude ponuditi value for the money i izgraditi prepoznatljivost upravo u kvaliteti. Baš zato su odabrali i najbolje suradnike za nabavu cvijeća, a u Hrvatskoj ih itekako ima. “Mi smo malo tržište, kupovna moć je još uvijek dosta niska pa si time međusobno pomažemo kada prepoznamo nečiju kvalitetu u radu. Mimo Dana zaljubljenih, tj. Valentinova, 90 posto kupaca jesu žene koje poklanjaju nešto iz Royal Gardens kolekcije.

Ostalih 10 posto su muškarci, dok je tijekom Dana zaljubljenih obrnuta situacija i oni čine 80 posto. Posebno nas veseli kada se jave jer su nas često kontaktirali ne samo radi poklona svojim curama ili ženama, već i za majke i bake, te poslovne kolegice. Uz to, nisu samo žene one koje dobiju kutiju, imali smo narudžbe za plave ruže, a i neke i za poklone povodom prve pričesti i krštenja”, tvrdi Kauzlarić.

Internacionalizacija poslovanja
Cvijet Kreativa surađuje i s Udrugom Nismo same, na akciji Nisi sama-ideš s nama. U pitanju je akcija u kojoj se od prikupljenih sredstava financira prijevoz na kemoterapiju onim osobama koje si to ne bi mogle priuštiti i zbog čega često odustaju od daljnjeg liječenja. Uz to, povodom Dana ružičaste vrpce (kojim se upozorava na važnost ranog otkrivanja raka dojke, op.ur.) kreirale su i posebne kutije s kolačićima i vrpcama.

Kauzlarić se prisjetila početaka poslovanja i kako su zbog recesije prvi poslovni koraci bili teški, no unatoč tome do danas kontinuirano rastu u prihodima. “Od 2014. bio je veliki skok od gotovo 500 posto, a potom kada sam stekla poziciju na tržištu godišnji prihod je bio ujednačen. Zbog toga sam se u 2017. godini odlučila na stalno zapošljavanje još jednog djelatnika, a u 2018. godini još dvije djelatnice kako bismo održali nivo poslova i kvalitetu usluge.

Paralelno sa stalnim poslovima uređenje i organizacije vjenčanja i evenata uz naša dva postojeća Cvijet Kreativa i Wonderful Weddings in Croatia, krenuli smo na osmišljavanje novog brenda – Royal Gardens Collection. U prošloj godini s obzirom na to da smo tek tada počeli sa svime, udio prodaje Royal Gardensa u ukupnim prihodima firme iznosio je do 10 posto, no uzevši u obzir da smo tek počeli, zadovoljni smo tim više što je Royal Gardens postao prepoznat odmah, a od tuda se dalje samo u kreativnost širimo”, kaže.

Narudžbe primaju putem web shopa i društvenih mreža, a Maja Kauzlarić ističe kako postotak narudžbi putem web shopa iznosi 15 posto naspram društvenih mreža na koje odlazi 75 posto. “Planovi su internacionalizacija proizvoda i dobivanje prepoznatljivih oznaka kvalitete, ponuda proizvoda na nekim od prodajnih mjesta s kojima smo trenutačno u pregovorima te nova ulaganju u unapređenje Royal Gardens Collection”, otkrila je za kraj Kauzlarić.

Autor: Marta Duić
13. veljača 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close