Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Još jedan domaći lanac trgovina ukida jednokratne vrećice za kupnju

Autor: Poslovni.hr
31. siječanj 2020. u 09:51
Podijeli članak —
FOTO: Press

Od 1. veljače dm će iz svoje ponude trajno ukloniti jednokratne plastične vrećice kako bi potaknuo kupce na održiviji način života i doprinio zaštiti okoliša. Kupcima dm nudi različite vrste trajnih torbi za kupnju kao zamjenu plastičnim vrećicama.

 „Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti održivijoj budućnosti. Stoga smo donijeli odluku o potpunom ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje ponude. Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od 86 000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač pozitivnih promjena u društvu i potaknuti velik broj ljudi da promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te se prestanu koristiti plastičnim vrećicama“, istaknula je Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica Nabave i marketinga i Prodajne regije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Umjesto plastičnih vrećica, kupcima dm nudi alternativna rješenja, primjerice papirnate vrećice izrađene od minimalno 85 posto smeđega recikliranog papira i trajne PET torbe izrađene od recikliranih PET boca. Obje mogućnosti imaju certifikat „Plavi anđeo“ (Blauer Engel). dm također nudi  višekratne poliesterske vrećice za kupnju, a tu su i dm-ove trajne biotorbe izrađene od bojenog biopamuka koje imaju certifikate GOTS i „fair trade“, a koje kupci u dm-u mogu besplatno zamijeniti novima u slučaju dotrajalosti.

 „Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti održivijoj budućnosti. Stoga smo donijeli odluku o potpunom ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje ponude. Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od 86 000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač pozitivnih promjena u društvu i potaknuti velik broj ljudi da promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te se prestanu koristiti plastičnim vrećicama“, istaknula je Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica Nabave i marketinga i Prodajne regije.

Umjesto plastičnih vrećica, kupcima dm nudi alternativna rješenja, primjerice papirnate vrećice izrađene od minimalno 85 posto smeđega recikliranog papira i trajne PET torbe izrađene od recikliranih PET boca. Obje mogućnosti imaju certifikat „Plavi anđeo“ (Blauer Engel). dm također nudi  višekratne poliesterske vrećice za kupnju, a tu su i dm-ove trajne biotorbe izrađene od bojenog biopamuka koje imaju certifikate GOTS i „fair trade“, a koje kupci u dm-u mogu besplatno zamijeniti novima u slučaju dotrajalosti.

Autor: Poslovni.hr
31. siječanj 2020. u 09:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close