Čak i kad jedan veliki hrvatski poduzetnik želi 'otvoriti' u globalnim razmjerima atraktivno te tijekom cijele godine visoko posjećeno turističko tržište – što je primjerice Prag, glavno pitanje postaje model, zatim operacionalizacija, razina potrebne investicije i ljudskih resursa na koje se može računati. Sve to je iza njih, pokazuje primjer novog poslovnog širenja najvećeg regionalnog taxi prijevoznika, dakle zagrebačke tvrtke Taxi Cammeo. U kompaniji u vlasništvu Vladimira Minovskog, ujedno generalnog direktora, sve je 'posloženo' za novi start i upravo je Prag Cammeov 40. grad, a Češka četvrto tržište, nakon domicilne Hrvatske te iskoraka u Sloveniju i Srbiju.
"Za početak Cammeo će u Pragu biti prisutan s 50 automobila marke Dacia Logan te sa 150 vozača, a cijela investicija vrijedna je milijun eura", izjavio je Minovski otrkivajući i zašto Prag, kao i kako su osmislili kampanju. "Cammeov neslužbeni moto glasi: "Prijevoz treba biti dostupan kao voda", pa smo zato odlučili proširiti naše poslovanje na još jednu državu, odnosno, u ovoj fazi, to je njezin glavni grad. Prag svakako spada među najljepše i najposjećenije europske metropole te se dolazak na ovo tržište nametnuo kao logičan potez", kaže Minovski dodajući i još jedan razlog; naime, Prag je liberalizao tržište taxi usluga tijekom 2019., uvrstivši se npr. nakon Zagreba koji je to učinio 2018., u vodeće među glavnim europskim gradovima po poticanju konkurencije u taxi branši.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu