Na Domotexu, najvećem i najznačajnijem svjetskom sajmu podova koji je prije dva tjedna održan u njemačkom Hannoveru, na kojem se diktiraju trendovi i ugovaraju novi poslovi, hrvatski parketari prvi put privukli su ozbiljan interes većih kupaca iz SAD-a.
Osjetivši mogućnost za izlazak na to veliko tržište naši parketari nisu oklijevali – njih pet: DI Novoselec, Drvoproizvod, Pan Parket, PPS-Majur i Spačva, u organizaciji HGK zaputilo se odmah na najveći sektorski sajam na američkom tržištu The Intarnational Surfaces Event (TISE) u Las Vegasu. Proizvodnja parketa jedna je rijetkih u Hrvatskoj koja je gotovo u cijelosti izvozno orjentirana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu