Iako hotelski brendovi i dalje donose brojne mogućnosti investitorima i destinacijama, turizam danas zahvaljujući tehnologiji i načinu života ima znatno šire značenje od klasičnih brendova i tradicionalnog koncepta hotela.
Tako su novi hitovi na globalnom tržištu, koji su sve zanimljiviji i potrošačima i ulagačima, servisirani apartmani, sharing apartmani, hoteli bez dodatnih sadržaja, a u turizam se sve češće uklapaju i coworking i coliving prostori. Za svaki projekt i na svakom tržištu, uz brzinu povrata ulagačima su važni uvjeti financiranja, u što spadaju i cijena zaduživanja te inflacija, a to su trenutno najveći izazovi prilikom ulaganja u turski turizam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu