Pokretanjem snažnog investicijskog ciklusa možemo po produktivnosti sustići turističke lidere poput Francuske, Italije i Španjolske, što ujedno znači i da hrvatski turizam može biti održiv samo povećanjem kvalitete, i to investiranjem u hotelske kapacitete koji stvaraju visoku dodanu vrijednost za čitavo gospodarstvo, posebno u hotelske kapacitete visoke kvalitete. Tom cilju bi se trebala podrediti i turistička strategija za naredno razdoblje koja se očekuje tijekom godine. Preduvjet za aktiviranje navedenog potencijala je osiguranje poslovnog okruženja koje će privući investitore, pa za skok u produktivnosti treba smanjiti poreze i prepreke investiranju.
Zaključak je to analize pod nazivom "Doprinos različitih vrsta turistikog smještaja dodanoj vrijednosti i gospodarskom razvitku" koju je izradio nezavisni ekonomski analitičar Velimir Šonje iz Arhivanalitike. Predstavljena je na današnjem Turističkom briefingu u organizaciji Hrvatske udruge turizma (HUT), inače prvom u nizu novog formata na kojem će biti predstavljene analize i stručni radovi iz područja turizma vodećih domaćih ekonomista. Cilje je potaknuti veći interes ključnih dionika za turizam koji generira cca 20% hrvatskog BDP-a, pa samim time i kvalitetniju javnu raspravu o ulozi i potencijalima turizma u razvoju RH.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu