Brojnim tvrtkama u gospodarstvima u nastajanju i razvoju, oponašanje uspjeha firmi kao što su Samsung i Hyundai može se činiti nedostižnim snom.
Međutim, brzi gospodarski rast Japana, Južne Koreje i ostalih azijskih zemalja u drugoj polovici dvadesetog stoljeća pokazuje način na koji se to može postići. Primjerice, Japan i Južna Koreja nekad su bile siromašne zemlje koje su težile postizanju statusa zemalja s visokim dohotkom u što kraćem razdoblju. One su obje postigle taj cilj kroz snažne državne intervencije, kao što su industrijske politike koje su pomogle domaćim firmama u upuštanju u poslovanje u sofisticiranim sektorima i natjecanju na globalnom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu