Kineske kompanije karakterizira vrlo brzo, površno i neučestalo planiranje te vrlo visoki prodajni targeti. Kineski menadžeri vrlo često znaju postaviti zahtjevno visoke i pomalo nerealne prodajne ciljeve koje ne prate ostale organizacijske promjene, dostupne alate ili ne uvažavaju novonastalu situaciju na tržištu.
Kao rezultat svega navedenog, često se znaju dogoditi propusti u komunikaciji koji obiluju nerazumijevanjem dviju strana te visokim napetošću i tenzijama u svakodnevnoj pisanoj korespondenciji kao i u samim pregovorima s drugom stranom. Marketing često služi samo kao “izlog” pojedinih kineskih proizvoda koje treba što jače ispromovirati kroz pojedine prodajne kampanje ili sponzorstva. Za poslovanje s kineskim menadžerima je ključno poznavati način i sustav odlučivanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu