Svega nekoliko mjeseci nakon što je diplomirao, mladi Ivan Milković odlučio je u travnju 2014. teoretska znanja stečena na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu pretočiti u biznis pa je u zagrebačkoj Dubravi otvorio palačinkarnicu Milky.
Iskoristio je lako pamtljivu izvedenicu iz svog prezimena, a u posao je ušao s 12.000 eura obiteljske ušteđevine. Već u prvih pet godina od osnutka tvrtke, njegov se brend proširio ne samo po Hrvatskoj, već i po okolnim zemljama – Srbiji, BiH, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu