Godine 2015. magazin Adweek proglasio je LEGO najboljim brendom na društvenim mrežama i na Youtubeu u kategoriji proizvođača igračaka.
Danas je Silberbauer viši potpredsjednik tvrtke Viacom Digital Studios gdje nadgleda kreativnost, razvoj i produkciju originalnog digitalnog sadržaja mreže uključujući „Cribs“, „Teen Code“ i „TRL“, te vodi MTV-ove društvene mreže. Svoje bogato iskustvo o videosadržaju Lars će prezentirati i na nadolazećem Digital Takeoveru gdje će govoriti o spajanju tradicionalne konzumacije videa s digitalnim iskustvom u budućnosti te kako iskoristiti eskpanziju video sadržaja za brandove u budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu