Pod nazivom Merch Company upravo je na tržište stigao novi subjekt koji prati svjetske trendove, a zbog poveznice s marketinškom agencijom Rinzol dodatno plijeni pozornost.
Što je njegov poslovni model, kao i o poslovanju samog Rinzola, brzorastuće agencije koja zapošljava 12 ljudi te se u drugoj godini rada predviđaju najmanje 2 milijuna kuna prihoda, razgovaramo s vlasnikom Rinzola Sandi Hadžićem, ujedno suvlasnikom Merch Companyja, koji je na društvenim mrežema poznatiji pod nadimkom Pego.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu