Daljnji rast eCommercea i sve zahtjevniji e-kupci, te nova istraživanja koja ukazuju da će 2025. između 20 i 25% trgovina biti online, svakako pridonose povećanim volumenima u sektoru distribucije, tvrde iz hrvatske sastavnice DPD grupe, tvrtke DPD Croatia koja je u vrhu usluge paketske dostave u Hrvatskoj, dok je cijela grupacija drugi po veličini igrač u Europi.
Četvrti kvartal godine svakako će obilježiti predblagdanski i blagdanski period, odnosno kako navode, doba godine koje nazivamo "vrhunac sezone".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu