Tradicionalni panel Poslovnog dnevnika posvećen medijima okupio je i ove godine predstavnike nekoliko vodećih PR i marketinških tvrtki. Tema ovogodišnjeg susreta bila je storytelling, odnosno – kako klijentu, a potom i njegovoj publici prodati neku priču?
“Storytelling postoji oduvijek, a počeo se primjenjivati u poslovnom svijetu kako bi brend približili korisnicima. Kroz priču humaniziramo brand i činimo ga poželjnim. Tajna dobre priče je izazvati emociju i biti dosljedan, a na nama je da tu priču ispravno pozicioniramo kako ju ne bi uništili”, rekla je Ivana Žulj, direktorica strateškog planiranja u Universal McCann Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu