Predsjednik uprave Cromarisa Goran Markulin kaže kako rast i razvoj temelje na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača pa u ovoj godini očekuju oko pola milijarde kuna prihoda od prodaje, oko 70 milijuna više nego lani, te prodaju od oko 10.000 tona svježe ribe, brancina, orade, zubaca i hame.
S obzirom na to da sve više konzumenata želi očišćenu ribu, filete i odreske koji kao visoka dodana vrijednost Cromarisu danas donose 44% prihoda, kompanija je nedavno na tržište lansirala tzv. skin pakiranja isfiletirane i od kosti očišćene ribe s kojima poglavito cilja na mlađu skupinu potrošača. Skeniranjem QR koda mobitelom potrošač može vidjeti uzgajalište, odakle je riba, recepte…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu