Hrvatska je prije 20-ak godina imala značajnu industriju igračaka koja je danas spala na nekoliko manjih igrača, a dodatan udarac klasičnim igračkama predstavljaju i tehnološki gadgeti koji privlače i najmlađu djecu.
Sve se to odrazilo i na pad prodaje igračaka koji godišnje u Hrvatskoj vrijedi 60-ak milijuna kuna – vjerojatno i puno više, ali analizom Fine su obuhvaćene samo specijalizirane trgovine za prodaju igračaka. Činjenica da ovaj sektor oko 50 posto svojega godišnjeg prometa ostvari u prosincu kad se naveliko kupuju igračke za svetog Nikolu ili još više za Božić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu