"U Fabularu se izdvajamo svojim znanjem i petnaestogodišnjim iskustvom u definiranju diferencirajućeg pozicioniranja na temelju kojeg stvaramo upečatljiva imena i vizualni identitet, kao i cjelokupnu komunikaciju brenda. Stvaramo pozicioniranje koje je nezamjenjivo i zaista različito od svega postojećeg na tržištu, te u isto vrijeme svevremensko kako brend ne bi trebao raditi na repozicioniranju svakih pet godina. Drugačiji smo i u definiranju verbalne komunikacije – od priče, ključnih poruka, imena i slogana jer stvaramo na temelju postavki branda koje kreiramo s ključnim ljudima dotičnog brenda. Također, naši vizualni identiteti su drugačiji jer vrlo specifično i usko vizualno komuniciraju prednosti koje su definirane u pozicioniranju brenda", navodi Anja, direktor brend strategije, kreativni direktor i vlasnica Fabulara, te autorica jedinstvene metodologije Osam sastojaka koji grade brand™ koja predstavlja popis sastojaka potrebnih za napredak brenda.
Diplomirala je engleski jezik i književnost, što joj je kasnije pomoglo u pisanju priče i osmišljavanju imena brenda, pa tako i u cjelokupnom marketingu, dok je od Engleza je naučila kako odrediti komparativne prednosti brenda. "Kod brendinga i književnosti privuklo me stvaranje novih priča koje su bitne ljudima i koje govore nešto novo što nitko drugi ne spominje. Zato uvijek ulazimo u dubinsko istraživanje nekog brenda, njegovog nasljeđa, to se vidi na svim brendovima na kojima radimo. Sad smo radili na brendingu grada Trogira i tu se jako dobro vidi koliko je dubinska analiza povijesti i umjetnosti bitna u stvaranju jedinstvene priče kako bismo potaknuli želju kod ljudi da postanu protagonisti brenda kao u nekom književnom djelu", objašnjava direktorica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu