Potražnja za dobrim radnicima ne poznaje granice, pa zadržavanje kvalitetnih kadrova postaje važan posao za sva poduzeća koja žele nastaviti uspješnu igru u tržišnoj utakmici. Zbog toga se i u Hrvatskoj snažno razvija „employer branding“, tj. upravljanje brendom poslodavca. Najuspješnije u tome su, pokazala je dodjela nagrada Croatia's Best Employer Brand Awards, tvrtke koje imaju vodeće pozicije u svojim sektorima.
– Raditi na brendu poslodavca danas u najvećoj mjeri znači da se bavite aktivnostima kojima su glavni ciljevi povećavanje zadovoljstva radnika te stavljanje vas kao poslodavca u mogućnost da lakše zadržite i privlačite talentirane pojedince. Zbog trenutačne percepcije rada na našem tržištu upravljanje brendom poslodavca postaje izuzetno važna tema. Za poticanje promjena nužno je isticati pozitivne primjere. Pritom dobitnike nagrada obvezujemo na dodatnu odgovornost u prakticiranju izvrsnosti, kazao je Vladimir Benić, osnivač CareerCentra i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu