Europske kompanije L’Oreal i Nestlé najveći su dobitnici kineske potrošačke groznice tijekom Dana samaca. Podaci Alibabe pokazuju da je 11. studenog u sklopu najveće svjetske internetske rasprodaje ostvaren promet od rekordnih 268,4 milijarde juana, odnosno 38,4 milijarde dolara.
To je šest puta veća prodaja nego tijekom lanjskog “Crnog petka” u Americi. Alibaba je jučer objavio da je 299 robnih marki ostvarilo prodaju višu od 100 milijuna juana (14,3 milijuna dolara), a među njima je proizvođač mobitela Huawei i Apple, zatim francuske kompanije iz segmenta luksuzne robe LVMH i Givenchy, proizvođači kućanskih aparata Dyson i Philips te proizvođači sportske opreme Nike i Under Armour.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu